26. september 2012

Vintergleder gir varme :)

 Jeg har endelig fått laget et julekort igjen;) Jeg hadde store planer om å rekke flere gjennom hele året, men plutselig var det nesten oktober og bunken med ferdiglagde julekort har ikke akkurat vokst siden januar :) Men nå har jeg i alle fall kommet i gang igjen. Denne gangen har jeg laget et kort med de nydelige julepapirene til Pion Design-Silent night. Motivet er Magnolia. Jeg har malt med Distress ink refiller på 300gr akvarellpapir. Begge tekststemplene er fra Kreativ Hobby. Syntes de passet så godt til motivet.
Båndet er hug snug som jeg har farget selv med Distress ink.
 Litt detaljer...

Tusen takk for alle koselige hilsner i bloggen min! Setter stor pris på det :)
Ønsker deg en flott dag- Klem Carina :)

7 kommentarer:

  1. Åh så vackert, Carina! Älskar hur detaljerat det är, helt underbart! :) Skridsko-charmen, pärlorna och alla lager av spets, die-cuts och designpapper är ljuvliga, helt PERFEKT! Du är så otroligt duktig! Det är alltid ett nöje att läsa din blogg!

    ha en fin dag!
    stor kram,
    Hanna

    SvarSlett
  2. Fantastisk vinterlig og nydelig!:))
    Vakkert malt motiv. Kjenner jeg suger til meg noen tips her...:))
    Ida

    SvarSlett
  3. For et nydelig julekort!!
    Elsker de duse fargene og alle detaljene,
    ble veldig inspirert av dette kortet!:)

    SvarSlett
  4. Så fantastisk flott julekort! Har beundret det og dtudert lekre detaljer. Hvilken punch har du brukt på stjernekanten?
    Gleder meg til å treffe deg i november.
    Klem fra Gro

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir veldig koselig å treffe deg også Gro :)
      Stjernekanten er en Magnolia dies :)
      Klem

      Slett
  5. Nydelig kort med sarte, flotte detaljer!

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin