12. oktober 2012

I miss you...most at christmas time..

 Er visst inne i en julekort stim for tiden :) Nydelige papirer fra Pion Design-Silent night, og et vakkert motiv fra Magnolia. Er egentlig ikke så veldig glad i blåfarger til vanlig, men jeg elsker å scrappe med blått :)
Tilda er maskert sammen med teksten. Den er også fra Magnolia. Den lille teksten "Miss you most" er fra Kreativ Hobby.
 Et lite nærbilde av Tilda. Jeg har malt med Distress ink refiller på 300gr akvarellpapir. Jeg har brukt masse glitterlim og litt glossy accent på hjertet.

I kveld skal jeg på Lionel Richie konsert i Oslo spectrum :) Det gleder jeg meg veldig til...
Ønsker deg en flott helg! Takk for at du er innom bloggen min.

Klem Carina :)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort Carina:) Duse, lekre farger:)Det var mange fine nye stempler hos KH nå:) Må nok innom en tur:)
    Ha en fin helg:)
    Klem,Merete:)

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin