7. oktober 2012

Nye stempler :)

Kreativ Hobby har igjen lansert nye stempler :) Denne gangen både litt juletekster og andre. Her er et julekort jeg har laget med et par av de nye juletekstene. AngelEyes Christina er maskert sammen med bakgrunn julesasnger. Christina er malt med distress ink refiller :) Papirene er de nye julepapirene til Pion Design. Jeg har ikke brukt så mye pynt på dette kortet, kun noen utstansede snøstjerner som jeg har stanset ut med en Martha Stewart puncher. Teksten nå er det jul igjen er også en av de nye tekstene til KH.
 Et lite nærbilde av motivet :)
På dette kortet har jeg brukt to nye tekster fra Kreativ Hobby. Jeg er heldig som kjenner deg og håndlaget spesielt til deg. Her har jeg brukt papirer fra Prima, en kakeserviett, en del blonder og bånd, litt roser og en charms.
Takk for at du er innom bloggen min. Ønsker deg en flott uke :)

Klem Carina :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefine julekort i duse fine farger. Likte godt at teksten fikk være "motivet"!:))
    Nydelig pynt.
    Ida

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig kort. Har bestilt fra KH nettopp, men nå ser jeg at jeg må nok putte flere stempler på ønskelista :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin